Sunday, September 05, 2010

dulu2 x kan same dgn semalam ;

mcm sedih ; eh bukan sedih ; mcm geram bile tgk org len kemas2 beg balek kg kan ; HAHA
aku balek lambat gile kot ;
25 ramdhn1431 ;
kua g jalan berTAR ; org kat sane mcm sardin gile nak mampos ;
sardin pon lg ade space kot ;
dulu2 ; kalo raya ; aku x penah ot beli baju rye yg da siap ;
dan tahun ni ; buat pertama kalinya ;
aku?
beli baju da siap ;
sebab; biasanya .
dia yg siapkan baju kan ;/
kan
kan
kan ;

tibe2 aku rase mcm x de raselah wei nak sambut raye thun nih ;siyes mcm x de rase sbb rase tu mmg x zapp masok teros dlm ulu hati aku kot ;
mane rase tuuu ?
kau kene masok dlm ulu ati aku ;
kang nanti !!! aku sepak KAU ;

mungkin sbb aku x berapa nak mencintai ( ayat jiwang ) pose ngn raye taun ni kot ;
xberape nak menyayangi seperti tahun2 yg dulu ;
x berapa nak menyukai ;
x berapa nak rindu kot ;
mcm dulu2
dulu2 x kan same mcm semalam
xkan same mcm sekrg
dulu2 tetap dulu2
sekarang tetap sekarang
semalam pon mcm bes ;


tens dear KAWAN ;
aku sayang korang sampai mati ;

2 comments:

cik nurul said...

MIMI! tabah la yer..
smge arwah ditempatkn di kalangan org2 yg beriman..teruskan perjuangan dan hidup kita sbgai hamba Allah di bumi nie! =)

mimi ; munir said...

;) tens ; aku kuat !!