Monday, August 30, 2010

sebijik haiwan berbunyi meow ;/

awal 2 ramadhan nie ; aku mcm sedih dan aku sendiri pon x tahu kenape ;
or senang cite ; > buat2 x tahu <>
aku x patot sedih ;
dan jgn kasik sikit pon ade perasaan sedih tuh ;
HAIYA ;0



erm ; binatang kat atas ni mcm comel >,< ; tapi aku sendiri pon x tahu sebab ape org kate bende tuh comel ; padahal ;
aku x suke ah bende dalam gamba tuh ; HAHA sebab dulu2 time zaman2 x bape nak matured lah ; aku kene "cekar" ngn bende alah tu ; teros aku phobia;
dulu2 ; mak ade amek sekor kucing nih letak kat umah ;
tu dulu2 ;
sekarang ; dah laen kan ;
dulu2 bgn2 pepagi bute ; ade je kucing depan toilet ;
kompem aku amek bakul ; kurung bende alah tuh;
HAHA
sekali ; die merajok kot . teros ilang dri rumah aku ;
bagosLAH kan ;
ade org kate ;
" eh KAU ? takot kucing "
x sesuai HAHA
ade aku kesah ?

p/s; bebaskan diri kau dri belenggu "meow"
eh ? merdeka DAY ;




2 comments:

syaza said...

banat; takut kucing mcm tuutt la ;p

mimi ; munir said...

kau ni dodol btol lah; HAHA
aku syg doe kucing