Friday, September 10, 2010

malam raya ;/

eh ; malam ni malam raya ; tapi rase mcm kosong KAN ;
sebab x de org yg tego aku ;
" kak mi , jange paka hok tuu "
" kak mi , meh mai sini tolong mok "
" kak mi , acu g amek gotu "
SUMPAH
memang aku rindu nak dgr
memang aku rindu dekat die
memang aku teringat dekat die
sume kene buat sendiri
tanpa dia

" Mengapa harus hilang sesuatu untuk sesuatu? "

jawabnya mcm SENANG kan ;
mungkin ape yg da xde tu akan buat aku jdk lebih matang
mungkin jgk akan buat aku lagi kuat
mungkin akn buat aku lagi tabah
lagi besar
lagi paham
erti hidup yg sebenar ;
sebab sebelum aku mcm x hidup ; kdg2 lalai dgn dunia
memang kadang2 aku marah dgn Allah ;
kenape amek die dari aku ;
tapi aku tahu ;
Allah lg sayangkan die KAN
dan mungkin itu aturan hidup yg tertulis
kunfayakun ;/


" Biar hujan di dalam hati, pasti ada pelangi yang menanti.
Insyaallah. "

No comments: