Wednesday, August 11, 2010

mak ; ramadhanku sunyi tanpamu :(


aku pon x tahu kenape tetibe malam ni aku teremosi sedikit ;(
aku x suke nangis;
aku x suke org tgk aku nangis;
aku x suke org tahu aku nangis;
aku kuat
aku kene kuat
aku harus kuat kan ~
tapi untuk sekrg ; aku mcm x bape nak kuat;
sebab bulan yg mulia ni dtg kan ;
ramadhan ; bulan penuh kemuliaan ;
raya nanti camne?
siyesly , sgt rindu mak ;
mak;
mak ;
semoga mak berada di klgn org2 beriman dan beramal soleh kan :
ameen
aku mmg kadg2 x de perasaan ; tapi ;
aku ade perasaan ;
kdg2 perasaan tu sukar utk aku
bagitau org;
sbb org x tau perasaan tu ;
dan aku x suke org tahu perasaan tu;

kak ; aliff ; ada ;
kita KUAT kan ?
xkan jatuh ; nangis ; sedih ;
sebab
bende tu mmg allah dah takdirkan KAN ?

kunfayakun



2 comments:

sarah iman said...

apabila matinya anak adam , terputuslah semua amalan2 nya kecuali 3 perkara iaitu doa anak yang soleh, sedekah yang berpanjangan dan ilmu bermanfaat.(hadith)
semoga kau tabah mimi :D

tingkatkan diri untuk menjadi anak yang soleh supaya doa2 ko akan membantu mak ko. insyaAllah

mimi ; munir said...

sari ;)
insyallah ; tens dear