Monday, August 22, 2011

pergi ;l

harini 22 ramadhan ; alhamdullilah :)
secondndramadhanwithouther
tak sedih dan tak mau sedih ;
kan ironlady -.-
tapi maaf sebab tadi aku terdengar lagu ni ;
tambah2 dengan efek hujan macam agak lebat
lagu ni
lagu banyak makna
lagu banyak kata
lagu dari hati
lagu untukmu
lagu tak nangis
tapi kalau nak nangis
kau masok shower pastu kau mandi automatik kau nangis
lagi satu kalau time hujan kau maen ngn hujan
sebab mase tu je orang takkan pernah tahu
eh ? kau nangis ker ?
eh tak aku suke maen dengan hujan sebab air hujan sejuk
lagu kate big girl dont cry
so i'm a big big girl in a big big world
takkan pernah nangis OKAYYYY :D

Sayu terpisah

Hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
Berhembus angin rindu
Begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu

Hujan lebat mencurah kini
Bagaikan tiada henti
Kaulah laguku kau irama terindah
Tak lagi ku dengari

Kau pergi
Pergi
Sepi tanpa kata
Terdiam dan kaku tak daya kau ku lupa
Apa pun kata mereka
Biarkan kenangan berbunga di ranting usia

Hujan lebat mencurah kini
Bagaikan tiada henti
Kaulah laguku kau irama terindah
Tak lagi ku dengari

Kau pergi
Pergi

Hujan lebat mencurah kini
Bagaikan tiada henti
Kaulah laguku kau irama terindah
Tak lagi ku dengari

Kau pergi
Pergi
Kau pergi
Pergi
Pergi


-puanzarina31oktober2009 alfatihah -

p/s ; tok leh nok royak gapo sebab rindu lajok ko mok ;/

1 comment:

Nurul Afiqah said...

May she rests in peace :')