Friday, August 19, 2011

erm ;s


eh hai
erm
ade satu cerite ni ;
movie kot ; ke drama eh ?
dulu sebab die sorang ni menangis gile2 ;
sekarang kau mcm tak ingat dulu kau pernah nangis ke ?
bukan ke kau orangbesi ?
tapi memang sumpah macam dah tak ingat ;
time heals something kot ;
or maybe everything
everything ?
=.=.=.=.=.=.=.=.=.=.=
kemaafan maybe amat berat utk kite kasik orang yg pernah lukai hati kita KAN ;
tapi hanye dgn beri kemaafan tu aje kite dpt ubati hati kite yg luka ;
maaf macam senang je kan nak tulis ; tapi nak buat ? hurm
nak buat macam susah ; tapi
sedangkan nabi ampunkan umatnya ; inikan pula kita manusia biasa ;

eh aku da patahkan pensel kau ;
sori wei =;=
kan senang mcam tu :)


p/s; aku pon tak paham sebenarnye ape aku tulis ;
tengah cari ilham ni bajet nak tulis lagu ni HAHA
synopsiss cerita macam tergantung kot ;
papehal aku nak chow lu
sejam lagi nak sahur =.= jom masak HAHA
eh bukak puasa kot hehe :B


1 comment:

Nurul Afiqah said...

hahahaha apalah mimi ni!
Selamat Memasak :)