Saturday, June 11, 2011

tak tahu nak cakap ape wei ;/


dah lame aku tak bkak kau kan ;/
macam bz skit lah ;
aku tak tahu nak tulis ape wei ;
tapi macam drama kan ;
nak tahu > aku tak minat pon lagu tu ;
tapi memang kene nak mampos lah ngan aku KAN;
padan muke kauuu ;
adoyai ;
susah kan bile orang suruh bagi peluang ;
aku tak tahu doe camne nak kasik peluang tu ;
sebab mungkin peluang tu mmg xkan ade
peluang tu bukan hak aku kot;
dan aku tak tahu peluang ape patot aku kasik HAHA
entah ;
maaf wei ;
aku memang tak nak rase ape ape ;
tak nak rasa serba salah ;
tak nak rase macam tuh ;
kau boleh kata aku heartless ;

tapi ..
huh ;
aku sendiri pon tak tahu lah wei nak fikir ape ;
kau memang baek doe ;
baek kot ; entah ;

dah lah kau ;
dah letih ;

( aku pon tak tahu ni cite betol ke menipu
tak pon paling pasti ni cite hantu kot )


p/s ; saket jiwa kejap doe . adoyai

2 comments:

Fiqrun said...

sabar je lah...

Nurul Afiqah said...

hahahahah mimi2!!