Thursday, May 26, 2011

hush =.=


susah kan bila kene buat pilihan ;
dan sangat susah bile terlalu byk pilihan ;
dan mungkin pilihan tu terbaek untuk kita
tapi kuasa Dia ; kadang2 yang tak berapa nak bagus tu baek KAN ;
tadi sembang denga member aku ;
teringat kisah 4 tahun lalu ;
rase macam dah tua plak ;
mudaaaa lagi lahhhh :D
time tu pon aku blur ;
sangat susah nak buat pilihan ;
nak pergi ke tak nak KAN ;
sekali mak suruh solat sunat istikarah ;
aku dapat mimpi duit aku kene curi kat tempat tu ;
dan memang dah takdir aku kena pergi sane ; huh
dan ;
aku harap jugak Dia bagi aku yang terbaek untuk diri aku ;
untuk member2 aku ;
untuk masa depan kitaorang;
insyallah ;
sebab aku sendiri takkan tahu ;
tak kan tahu KAN ;
p/s ; macam sedih ; tapi x kesah pon KAN ;

2 comments:

Nurul Afiqah said...

hahahha maksud kau, kau mimpi duit kene curi kat uitm ke?haha

mimi ; banat said...

mimpi nakmasok jawaaaa