Sunday, April 10, 2011

stone cold mungkin ;

sebelum tu ;
selamat membesar buat ;
mawadah mahasan ;)

=.=.=.=.=.=

tibe2;
aku nak cakap lah
aku memang susah nak menangis ;
susah nak cryLAH ;/
tapi malam ni dekat muka aku macam hujan lebat ;
eh tak ; hujan rintik rintik ;
tapi naseb baek xde "pelakar "
;0

dan rahsiakanlah perkataanmu dan lahirkanlah ; sesungguhnya Dia mengetahui segala isi hati
al Mulk :13

eh ;
hari ni kakak aku balek rumah ;
setelah berminggu berinterview di "kl" :B
dan bile kakak stat cakap ;
pasal bende itu ;
sumpah aku rindu mak aku ;/
satu satu bende yang memang aku akan nangis sampai air mata darah keluar kot ;

seorang banat
x berapa nak kental ;
x berapa nak stone cold ;
x berapa jugak nak batu ;
bile cakap pasal mak dia ;

p/s; kadang kadang memang rase terlalai sebab lupa
nak bace yassin untuk mak time malam Jumaat KAN ;/

2 comments:

saadah492 said...

strong mi, strong! :')

mimi ; banat said...

insyallah :)