Friday, January 28, 2011

seminggu mendatang lah ;0

kadang kadang tu tipu sunat tu memang perlu KAN ?
sebab x semua bende orang bole amek tahu
dan x sume bende orang nak amek tahu ;S
aku sendiri pon xnak org tahu byk psal aku ;
aku nak mintak maaf sebab terpaksa bohong ;
tapi serius aku tipu pasal bende tu je ;/

=.= =.= =.=.=.=.=

tapi aku tahu ini semua utk masa depan aku ;
masa depan kau ;
masa depan kita semua ;
masa depan mereka kot ;
mungkin nanti ade something ;
mungkin jugak ade bende ;
tapi ;
aku sendiri pon x tahu lah wei
seminggu bakal datang ;
aku harap sangat ;
aku harap aku kuat ;
aku harap kau tabah ;
aku harap die tahu ;
aku harap kite masih bertahan ;
aku harap jgak mereka terima semua ketentuan ;
sebab sume bende perlukan masa ;
masa cepatlah kau berlalu
tapi ;
entahlah ;
malas nak amek tahu ;
lantak ah ;S


p/s ; god bless me ; insyallah :)

No comments: