Saturday, January 08, 2011

selamat 48 tahun ;/


hey ;

minggu ni rase macam x ckup nak bernafas ;

mungkin sebab aku bz skit kot ;

bz banyak kot ;

muet pon mcm grrr lah wei ;

sebab brodben x baya kot ;

sebab line celcom pon mcm haram nak laju ;

dan

bile line mcm gile skit nak online pon mcm malas lah wei ;

online mcm haprak ;

sebab semalam 7 jan pon ;

sampai aku terlupa ;

x bagos btol ;

inilah manusia kan ; kdg2 sebab byk sgt nikmat dunia ;

sampai terlupa bende2 yang patot diingati KAN ;

dan kadang sgt terlupa utk bersyukur kat Dia

sebab kasik aku kawan kawan yang ingatkan aku ;)



eh

hari ini hari lahirmu 7 januari 2011 ;

selamat 48 tahun ;

semoga Allah sentiasa melimpahkan kasih-Nya tak kunjung putus

buatmu ibu


selamat hari lahir mak ;

semoga Allah mencintai mak ;

semoga kite bertemu di syurga nanti ;

insyallah

dan

dan

aku rindu mak ;D

alfatihah ;


p/s ; mak memang mak terbaeklah ;

sekarang kan baru nak sedar ;

orang orang laen ; bile lagi >,<

3 comments:

Qiela said...

:')

fatinabila said...

al-fatihah.
sy taw mimiey taff~ :)

lanun terlampau said...

bunyi mendesir diterpanggangnya bawang putih
harum membersin ditertumisnya rencah lada kering

MIMI KUAT! kitorang ada belakang kau!