Tuesday, October 26, 2010

wa sayang lu ; HAHA


sekali tengok mcam mp4 ; 2 kali tgok mcm mp3 kot ; HAHA
byk kali tgok ... rupenyer hp ;0
bende tu aku beli jun 2009 ; tiba2 bapak kasik adiah ;
terima kasik bapakku ;B
dah setahun lebey bende tu dgn aku ; hari ni 27 okt 2010
dan tiba2 rase mcm nak jual ah bende alah ni ; HAHA
ade sape2 nak beli x ?
barang baek ni ; limited edition kot wakaka ;
dulu2 time aku beli ; x mahal sgt pon ;
sebab pakai duit bapakku ; HAHA :B
bile pkir2 ; x payah jual ah ;
simpan je ; byk kenangan silam tuu ;>

dulu2 bende ni haram kat skola ;
tapi bende ni jgak ah peneman aku kan ;B
engkau penah masok baldi ;
baldi ade air ; lemaslah ko kat dalam tu ;
sebab ade orang dengki nak amek ko ; HAHA
cuak gile nak mampos aku x psl2 ;
berbekalkan rm15 ; ko mampu jgak hidup balek ;
sebab tu aku syg ko ;
ko punyer la feminin ; purple tuu ; HAHA
tapi tuan mcm batu ;
batu belah batu bertangkup; sekali kau belah ;
merana kot ;
tapi takpe ;
ko dok je diam2;
aku syg ko lagi;

ko jgn marah doe; nanti x psa2 ko kene jual AHAH

2 comments:

azyan anak aziz said...

aku masih ingat dy berenang dlm baldi. pastu ko jemur dy kat tingkap. HAHA.

mimi ; munir said...

HAHA ; da ah x pandai berenang yan :(
tingkap 506 wakakaka