Friday, October 22, 2010

tukang masak paling TAK handal ; HAHA

riwayat kau tamat bile aku lunyai ko wahai biskut HAHA

bahan kau kene ade ;

sepeket agar2
12 ke 13 ke sudu besau gula
setengah ke 3/4 ke susu sejat
15 ke 20 ; sudu besar milo
paling penting ; 10 ketul ke 20 ketul oreo ( ko tumbuk sampai lebam ; tapi jangan kasik hancur )

kau kerjakan bahan2 ;

masak agar2 ngan air sampai air gelegak ;
masukkan gula pastu ko kacau susu sampai gelegak nak mampos ;
masukkan lak milo pastu ko kacau sampai lunyai ;
amek separuh dari bancuhan ; pastu tuang masok dlm loyang ; ( ko kasik 5 min lu )
pastu tabur oreo yang ko lunyai kat atas die
panaskan kembali baki bancuhan ko ; pastu tuang atas biskut oreo yang ko lunyai ;
skang ni ko ade 3 lapis ; agar2 oreo2 agar2 ; HAHA
ko biar bende alah tu sejuk ; pastu ko letak lam peti sejuk ;



sedap gile nak mampos ; TAHU !!!
agar2 oreo ( name pon nak sedap ) HAHA

p/s ; aku pon x tahu kenape tibe2 aku masak bende alah gile ni HAHA


6 comments:

aton said...

ish3..mimi sdpnya uh..huhu

mimi ; munir said...

oreo gile tu HAHA

Scya LollitA said...

wat sngguh ke ?
mcm cdap .
nk try ar ahah

mimi ; munir said...

HAHAHA ; ko try ah doe

aton said...

MI BUATKAN UTK AKU T

seungu jiwaku said...

mimi, mcm cantek je..nk try lah :)