Sunday, March 06, 2011

better late than never KAN ;B


eh eh ; sumpah aku rindu dekat kau lah wei :B
malam ni ;
aku dah hidup 18 tahun 2 bulan dan beberapa minggu kat dunia ni KAN :)
mungkin cerita ni macam dah lame ;
tapi aku tetap rase segar dalam ingatan aku ;S ( mcm poyo )
memang mcm tipu ;
tapi memang kenyataan
bende betul ;
aku memang x suke pakai make up ;
aku x pernah pakai kebaya ;
x kesah lah kebaya pendek ke panjang ;
semenjak aku dah BESAR ni lah ;
orang kate ; perempuan kene pakai make up ;
tapi aku memang perempuan ;S
tapi aku x suka mekap ;0
mekap mcm ........
sebab aku rase mcm ade bende melekit dekat muka aku lah ;
sebab rase mcm kulit mcm asek nak garu je KAN ; haha
fine lah kalau kayu memang kayu kann ;)
xsuka jgak pakai kebaya sebab kebaya mcm x best ; x bolelah nak gerak sakan sikit ;
kang nanti koyak sana sini HAHA ;
memang lahh aku x cukup inci ;S
tapi aku x suka heel ke wedges ke !@!#@$$$@$
sebab memang semua bende itu menyusahkan anggota badan aku ; S
sebab memang x best pakai sume bende tu lah ;
tapi dinner haritu ;
buat pertama kalinye ;
oh mati gua ;
oh memang gile ;
banat oh banat ;
itu bukan diriku kan ;
dah dah ;S
final exam aku ?
mggu depan kan ?
sem 2 jom dean list jom ;
aku nak ramai2 dapat 4 pangsaaaa :D
insyallah ;
ya allah ;
do guide me and my frens ;
gives us the strength utk berjuang ;
muga engkau permudahkan jalan kami ;
aku tahu tawakal je x kan pernah cukup ;
usaha pon kene ade KAN ;
doa juga perlu senantiasa lah ;

aku tahu gambar ni macam poyo KAN ; macam fake gile

p/s ; aku bersyukur di atas semua kurniaanMU kepada diriku
ya ALLAH ;

1 comment:

QH said...

AMIN... to your do'a.