Monday, March 22, 2010

menangis x berlagu ;(




aku tak ingin kau menangis bersedih sudahi air mata darimu

tulisan yg agak menyedihkan~ teitbe smlm aku rase tersangat sedih.. mungkin tiba2 teringat tentang dia yg bru je semalam aku rase pergi.
its 5 months dan perasaan tuh dtg dgn tibe2; aku tahu aku x patutrase seih.
aku kene kuat~ kuat tok hadapi sume bende dlm hidup~ ntah ..
tapi kalo org laen dok kt tempat aku ape dieorg akan respon bile ade org yg datang nak ganti tempat orang yang da pergi uh. hurm ;( siyesly jauh di sudut ati. aku x ley terime.. sebab aku rindu die~ tapi its for bapak aku jgk; dan xkan ade sape2 yg bole ganti tempat die. sbb die cume ade sorg je~ maybe ayat aku ih mcm org yang x terima qada qadar allah. tapi mmg aku rase sgt down sekrg ih. mggu lpes, balek je dri tempat kete. aku pergi tempat die; aku rase mcm org gile pon ade. menangis meraung sorg diri kt situ.. tapi aku sedar sume uh x kan bwk ape2 tok aku~ cume kesedihan yg berpanjangan~ yang x berkesudahan; dan bende tuh sendiri akan makan diri aku sendiri... dan sekarang perassan tuh dtg lagi sekali.. ya allah tolonglah hambamu ini. aku rase macam x tahan ngn sume nih.. dan aku cume nak melepaskan rindu yang terbeban kat hati aku ih..

******

aku pon x tau tetibe aku jadi sgt sensitif sekarg nie; aku mcm bukan diri aku; bukan syamimi amalina yang dulu; dan aku memang nak diri aku yang dulu; dan aku tau utk tu aku kene tahan dgn sume bende ih~ x ley jdk lemah dan lembik; sbb tu bukan aku; dan aku sangat x suka dgn diri aku yang skrg ni;

"Allah tidak membebani seseorang itu melainkan sesuai dengan kesanggupannya."
-Surah Al-Baqarah ayat 286 .

ya dan aku sanggup terime sume bende ih ;( terima kasih ya allah~ kuatkan imanKU dan berikanlah aku ketabahan dan kesedaran; supaya aku kuat utk hadapi sume nie; and
tok kwn2 aku; thanks sbb sudi berkongsi sume ni ngn aku;






8 comments:

syafiqah syahirah said...

banat,
u're strong
its okay kalo sometimes ko nak nangis
let it out.
tp jgn smpi terbwak2.
b strong babe.

Ili Nasiha said...

syamimi,
u are the strongest person i know :) and you can call me just to cry together, if that makes you healthier. love you.

Anonymous said...

Aku tak ingin kau menangis bersedih
Sudahi air mata darimu
Yang aku ingin arti hadir diriku
Kan menghapus dukamu sayang

Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku disiang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karna bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengakan aku

Anonymous said...

NUR SYAMIMI AMALINA
strong;cool;tabah;kuat;sabar;
jauh di mata DEKAT DI HATI..
love u.just buzz me okeh.. :)

mer said...

im here,hun

:)

Nur Syuhada said...

banat;semua benda datang & pergi.just let it go,and something better would replace the sadness that really engulfs you over this 5 months laaa.
be strong oke.toksey sedeh;aku rindu syamimi amalina yang dulu:)

mimi ; banat said...

tens sume ;)

khaulah said...

kau kuat beb!