Saturday, March 21, 2009

mlm. itu.;)

mlm ni. jdk mlm last dok kt umh. huhu. lepas niyh plk. kene la meneruskan perjuangan yang x sudah. huhu. aku lah mangsa spm tahun nih. erm. mesti leteyh. tpi dgn berkat allah. insyallah. aku bley buat. lepas nih. mcm biase la. rutin harian aku. pg sepatutnye bgn kol 530 pgi. aku g bgn 6 pg. huhu. bdk yg suke bgn lewat. 7 g skola. 250 plak balek. pastu. kompen2 kene g skola balek. extra dowwh. leteyh22. tapi. idup memang kene berkorban. huk3. korbankan 10 yg kecik utk aku dpt satu yang besaar. huhu. mlm lak. kalau x dek clas. ade prep. mase tuh la aku buat keje. + bermengumpat bersame2 kawan2 aku. mlm. balek tdo. huhu. sampai le bln 5 plk. baru bole balek umah. erm. kuatkan semangat eyh. saye boleh. uih. rse nk nyayi la plk. itu. je. jom. tdo.
huhu. itu je. yang aku mampu. kat situh. ameen;0;)

No comments: